Adres do reklamacji i zwrotów:
"Maadami" Adam Buraczyk
ul. Kawaleryjska 19/23 lok.339
15-325 Białystok
Reklamowany i zwracany towar należy przesłać na własny koszt wraz z podaną przyczyną reklamacji (krótki opis uszkodzeń) na adres firmy. Należy w nim podać swoje dane osobowe i nr konta, na który ma zostać zwrócona ewentualna należność. Do wysyłki należy dołączyć dowód zakupu.
Zwroty przyjmujemy do 14 dni od daty doręczenia przesyłki.
O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Kupującego w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy i odesłany - w tym wypadku koszty związane z wysyłkami ponosi Sklep. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru) Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru powiększoną o koszty wysyłek. W przypadku nie uznania reklamacji, reklamowany towar jest odsyłany do Reklamującego na jego koszt.
UWAGA: Zwrotowi i reklamacji nie podlegają towary z uszkodzeniami powstałymi w wyniku złego użytkowania towaru (obicia, otarcia, zarysowania, różnego rodzaju plamy, przebarwienia, ślady użytkowania oraz inne uszkodzenia mechaniczne)